Financiele verantwoording - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Willem Molema - WaarBenJij.nu Financiele verantwoording - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Willem Molema - WaarBenJij.nu

Financiele verantwoording

Door: Willem Molema

Blijf op de hoogte en volg Willem

25 December 2013 | Filipijnen, Infanta

8. Transporttatiekosten 70
------------------------------------------
Totaal 1500 euro
Uit eigen zak betaald 100

Verder heb ik de families blij kunnen maken met een groot aantal tandenborstels, tandpasta, zeep, douchegel, shampoo etc. Spullen die ik in de hotels kreeg en voor hen heb meegenomen, Uiteeraard heb ik diverse kleine kosten voor eigen rekening genomen en lagen de kosten van de vakantie van Sherryl hoger,

Willem

Wie ben ik? Geboren op 3 maart 1952 in Veendam, woonachtig sinds 2001 in Oude Pekela, nu ongetrouwd, twee dochters die in 2012 respectievelijk 30 en 27 jaar oud waren. Heb 37 jaar gewerkt in de journalistiek (Dagblad van het Noorden) en sinds 2010 van beroep uitvaartspreker. Mag net als iedereen graag reizen en na mijn dagboeken van Kameroen (2010) en Aruba (2011) volgt nu een dagboek over de Filipijnen.

Actief sinds 12 Dec. 2012