testbericht 2 verslag filipijnen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Willem Molema - WaarBenJij.nu testbericht 2 verslag filipijnen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Willem Molema - WaarBenJij.nu

testbericht 2 verslag filipijnen

Door: willem molema

Blijf op de hoogte en volg Willem

26 November 2013 | Filipijnen, Manilla

Zo, ik heb al gezien wat er mis ging. In elk geval zaten er nogal wat tikfouten in het bericht hahaha. Als u het bericht thuis in de email hebt ontvangen, klik dan op de kop van het verhaal en u wordt naar deze site geleid waar u ook de foto's kunt bekijken. Maar o wee, ook deze site is niet aan de commercie ontkomen. Er staan nogal wat hinderlijke advertenties op die toch niemand leest. Ook bij de foto's, die van de staatsloterij....u kunt op de foto gaan staan met de muis en de foto's in uw eigen pc opslaaan en dan bekijken. Dan hebt u in elk geval geen last van advertenties.
Ja Anneke, zo beter?
Zo zal het ongeveer gaan dames en heren
p.s. ik kan ook tags toevoegen gescheiden door een komma, maar wat zijn dat tags eigenlijk en wat voor nut hebben die...

Willem

Wie ben ik? Geboren op 3 maart 1952 in Veendam, woonachtig sinds 2001 in Oude Pekela, nu ongetrouwd, twee dochters die in 2012 respectievelijk 30 en 27 jaar oud waren. Heb 37 jaar gewerkt in de journalistiek (Dagblad van het Noorden) en sinds 2010 van beroep uitvaartspreker. Mag net als iedereen graag reizen en na mijn dagboeken van Kameroen (2010) en Aruba (2011) volgt nu een dagboek over de Filipijnen.

Actief sinds 12 Dec. 2012